dilluns, 2 de juny del 2008

Cada dia un conte



"Alba, m'han demanat que participi a la XIII Marató de Contes del Teatre Romea!"

Suposo que aquí comença tot. El Parés, bon amic des que es va apuntar als escoltes quan teníem 10 anys, i que fins fa cosa de 9 mesos sortia al Cor de la Ciutat representant l'Enric, em venir a dir això. Aleshores li vaig demanar que em deixés escriure el conte i vam acabar anant-hi plegats. Vaig titular-lo "Cada dia un conte" i d'aquí el nom d'aquest bloc.

És el tercer bloc que començo i espero que tingui més resultat que els anteriors. Intentaré escriure-hi cada dia, però ja aviso que sóc bastant mandrosa i vés a saber què acabaré fent. La intenció és que "Cada nit un conte" estigui ple de les històries que sovint em passen pel cap i espero que sigui l'excusa per anar practicant un xic el què m'agrada tant fer: escriure.

No només hi escriuré contes, també hi vindran a petar les meves paranoies, les meves il·lusions i probablement alguna o altra reivindicació. Historietes meves o històries que m'han marcat o que senzillament m'agraden, perquè la vida està plena de contes petits i contes grans, però sovint manca algú que els expliqui.

Així que, a partir d'aquí, us convido a formar part d'aquest bloc deixant les vostres opinions sobre els contes i històries que hi explicaré.

Moltes gràcies pel vostre temps,

Alba.